Sunday, August 26, 2007

1st Anniversary Dinner...

me and KZ my food



Me and DCT



My Bro and DK


Jumaat 24 Ogos 2007 @ Bandar Utama….


Tanpa ada pengalaman luas tentang selok-belok jalan KL yang bengkang-bengkok, ku dan adikku keluar awal dari rumah di Kajang. Hmm.. tak sangka plak tersampai awal… jam 6.45 ptg dah sampai.. hehehe. Terjumpa crew SNP, nak tolong ikat reben, tapi dorang plak tak bagi…. Merayau jerkla sekitar hotel lima bintang tuu… fuhyooo!!
Menanti sehingga acara bermula. Konsep retro yang meriahnya amat terasa. Tepat jam 8.30 (kalau tak silap) Dato’ SIti dan suami pun tiba dan sebelum tu bertemu dengan ayahanda tercinta terlebih dahulu. Tepat jam 9 mlm, acara pun dimulakan. Pasangan romantis yang diraikan melangkah masuk ke dewan sambil lagu-lagu cinta bergema seiringan. Hmm… indahnya… Dan doa selamat dibaca pohon kerahmatan untuk pasangan yang diraikan.
Satu pengalaman setelah 22 tahun hidup dimuka bumi. Inilah kali pertama melangkahkan kaki ke hotel bintang lima, makan malam hidangan yang entah berapa harganya, bersapa bahu dengan orang ternama dan artis popular. Terima kasih sangat buat Dato’ Siti dan crew SNP yang member peluang seprerti ini. Namun, atas sebab musabab yang tidak dapat dielakkan, jam 11mlm harus melangkah pulang. Takut nak drive malam2 yang jauhnya sampai ke Kajang. Sempat berjumpa dengan tuan rumah… Dato’ K yang amat rajin melayan tetamu… “Ala, Kajang tu tak jauh mana, lalu highway tu kejap jek… tunggula dulu, banyak acara lagi ni…” Maaf sangat, memang kene balik, walau berat sangat hati. Hmm.. dengar cerita memang banyak acara dan suprises sehingga jam 2 pagi!! Cemburunyer pada rakan2 yang berkesempatan. I wish…. if only I can be there…. Pulang kehampaan.







No comments: