Friday, February 06, 2009

Get to know my 'SIFU' in blogging.....



Me with Lina




Zaff: Ni saper suruh amik banyak2 ni?? saper nak makan? Kang membazir jek...

Lina: (monolog dalam hati.... Don't worry...akan ku habiskan nanti...) =p



Haaaa....LINA!!!! Hambik ni.... gedebush!! hehehe.... Sorry sangat coz there was none of your pictures in the previous entry.

Thanks SIFU LINA for everything... Dalam tunjuk ajar memperkemaskan blog saya ni... Saya pun dah turunkan ilmu itu pada orang lain.... hehehe...

5 comments:

syaida said...

-LINA PEMINAT SETIA BLOG ZAFF-
rupanya dalam diam-diam, lina adalah peminat setia blog zaff. rela sampai memalam bute macam gini masih bersengkang mata pegang pom-pom bagi semangat kat zaf suh tulih blog pasal dia... haish sifu zaff yg sorang ni. bile nk jd sifu saye pulak? time saya nnti, sy tak mau pom-pom...bunga api dgn banner tau (tulih kat banner tu 'Aizam, you are my favourite') eh..panjang betul komen ni...macam blog saya pulak...(tetibe terpikir, ni komen untuk zaf ke utk lina?)
p/s: lina, pi la tido...

SNHazlina said...

terharunye sy, zaff...tp if nk request bbrape keping gmbr lagi, terasa melampau x? heheheh..main2 je..
jd sifu ni bukan free-free tau, tiap 15hb bulan Islam kena hantar pulut kuning dgn ayam golek kat depan pintu bilik saya tau. peha ayam kamu bole simpan la..sy nak bhgn yg byk isi je tau..pulut tu mesti kukus, tp jgn lama sgt sbb kalau lembik saya reject...ada kena dam (denda) berupa...ice blended kat fac sastera...

(ni ajaran sesat dari Tok Guru Aizam)

ZZ said...

woiitss... ni ajaran sesat ni... astaghfirullah..iskh3...

huahuahua....


haa..tu jap lagi balas la tu...

haa.. tgk tu??

ZZ said...

Cik Aizam... banner awak tu nanti.. nk letak gmbr ape?? Background kaler plak mcm mana??


Huahuahua... =D

Anonymous said...

thanks zaff. that is a very good question. regarding the banner... i prefer color yang terang-terang, lagi oren lagi baik. ttg gambar tu, letak la gambar bekas-bekas suami saya...contohnya...aaa lu pk la sendiri...