Thursday, April 02, 2009

Arrrggghhhh!!! Why?? Why???

Huaaaaawwwaaaa!!!! Why?? why??
This was all my fault....
Kalaulah aku tak memandai nak tukar setting...
Kalaulah aku tak rimas dengan ruang sempit tu...
Kalaulah aku tak memandai nak edit HTML...
Kalaulah aku buat assignment daripada lepak kat blog...
Kalaulah aku tak buat semua tu...
Tentu mende ni tak jadi...
Tentu blog aku tak jadi macam ni...
Tentu tak secerah seperti in...
Tentu masih ada rama-rama pink ditepi....
Tentu blog aku cun macam dulu...
Tentu blog aku menarik macam selalu...
I am sorry my dear blog...
I got no time to edit...
I am too lazy to do it....
I don't want to do it...
Huwaaaaaaa......... Biarlah begini.........

2 comments:

SNHazlina said...

tula..masuk blog sndiri 20x sehari...hahhahaha...memain jer...
gi wat assgmnts tuh!

idasm said...

alamak ciannya kat zaff..
tak cuba yg mcm k.ida tu ke...