Sunday, August 29, 2010

134rd entry: Bila Cinta menjadi Kenangan Terindah...

Am I in love???? hehe... Amatlah propa kan title itu.. It was actually nothing... while writing this entry, I was listening to these two songs.... Memang laaaa amat dekat dan terlalu dekat dihati... So, adakah saya ni spesis jiwang??? I guess the answer is definite BIG YES!!! gagaga....~

Sejak terjebak dalam bidang perguruan ni.. hati yang dulu ni sekeras batu konkrit or batu granite, kini macam dah jadi jeli2... aaddooyyaaii.... What cause all this ek???? Is the advancement in age affects your hormone?? Ok.. scientifically I found the reason why... iskh3...

And one more thing...Sejak dok menjak nih... There is ONE big question that always mingling around in my head... BEST KE CINTA?? HEBAT SANGATKAH CINTA?? and kenapa boleh timbul persoalan ini....

Ingat lagi... zaman dulu kala.. pernah menolak cinta sekali dua... semuanya gara-gara belum bersedia dan mahu mengejar cita-cita... Maybe it is the time...The time for me to open my heart and let it come.. And last question.. I need to wait... or I need to search??? How??? adoooyyaaaii.... dush!!

3 comments:

cikgufariddiah said...
This comment has been removed by the author.
cikgufariddiah said...
This comment has been removed by the author.
~~ dHiA aDiLaH ~~ said...

just wait for the love to come to u.
there's no need to rush.
=)