Tuesday, January 20, 2009

New semester...Final semester...

Ilham itu sudah menjelma... Momentum itu sudah tiba....

Apa yang menyebabkan ku mahu menulis semula?? Sebab mcm biasa jeles dengan orang2 yang aktif menulis blog ni...huhu... (nama dia LINA =p)

Pembuka tahun 2009... Actually, this week is the 3rd of the very final semester. Time really flies!! In fact naik roket agaknya...huhu... Bagai tak percaya... 6 tahun lajunya masa...meninggalkan kita semua yang terpinga-pinga...(atau aku jek yang ternganga...=O)

Becerita tentang final sem kali ni... memangla berserabutnyer.... (tiap kali sem jek berserabut) Seblum new sem begin... gi buat kad matrix baru....(ingatkan hilang, rupanya terselit dlam kotak) Dah buat kad baru... takleh pulak tu nak sah kan subjek secara online. Ada masalah kad pelajar... Whaaaattt?? aper kes laa teknologi yang terlampau advance ni... Bila dah sahkan plak...Gatal & malas nak print out... Alih2 satu cohort dok kecoh tiada rekod pengesahan... PULAK DAH!!!

Habis bab tu... haa..nak citer sikit bab subjek ku kali ni.... wakaka... kerja gila.
Dek kerana malas yang terlampau nak membaca... Maka diri ini dengan gatalnyer dok pilih KELAS ASAS VOKAL 3 kdt hours. Ingatkan takyah la nak membaca... JUST OPEN my mouth and sing.... tapi tu dia... ada buku tebal tu.... MUSIC NOTES ALL OVER!!! Giler... aku ni dah la buta taugeh2 tu.... dari darjah 1 smpi darjah 6... kelas muzik selalu fail ujian bertulis notes tu....
Aduhai...tempuh jek laa... tak lama.. tinggal 9 minggu jek lagi... (esok ada practice dengan pianist.. rasa mcm artis jek...kah3..)

Kelas yang lain... ok jek kot. Tapi mencabar tu undeniable laa... dah final sem kan? Future Studies of English... Issues in Maths..... Issues in ESL...yang ni horrible... ICT in Edu. ("Are you following me?")

Nak tulis lagi tentang satu perkara ni.... perkara yang aku tak tahu nak sakit hati, sedih, kecewa atau simpati. Aku sendiri keliru dengan pendirian aku sendiri. Baik tak tahu langsung dari tahu....
Yang pasti jauh disudut hati...
Aku berdoa tanpa henti...
Agar 'dia' di tetapkan hati...
Diteguhkan iman yang hakiki...
Amin..

(nak belajar shots gmbr yg cantik2 dari miss AQMAAL la... tak sabar nak letak kat sini )

8 comments:

SNHazlina said...

"Are you following me?"
"I will follow you..." (nyanyi bersama nada DIGI ye..)

err...si 'dia' tu, try la tulih surat cinta, mane tau hati dia akn jd lembut..chaiyok2!!!

err..gi minum air asam jawa byk2 utk esok yer..

syaida said...

zaff...wah wah bergiat dgn blog pula ya... go girl!

SNHazlina said...

oohh.. tak perasan ade nama ku!!
bangga nye...=)

syaida said...

ada nama ku tak?

ZZ said...

weh... korang ni betul la.. Time ku mengharapkan komen masa blog ICT.. tak sorang pun komen..ni sekejap jek ek?? wah.. bersemangat nak menulis kembali...

Terima Kasih teman2...

Cik Syaida..salam perkenalan.. nanti saya tuleh satu entri tentang anda ya??

Cik Lina... oo.. cik Lina...
Terima kasih diatas tunjuk ajar anda... =)

syaida said...

salam perkenalan..terima kasih lah...saya sangat berbesar hati atas kesudian zaff menulis ttg saya nanti. tulis yang baik-baik tau, yang lain2 tu simpan dalam hati...nghee he he

SNHazlina said...

Nak jugak..nak gak...zaf, tulih nama ku besar2 yer..hehehhe...mmg cari glamour sgguh, wuuuu...

Ms. Nuur said...

oi aku pun nak!