Thursday, January 22, 2009

A teacher is not only teaching... but INSPIRING...

Muahahaha.... dahsyat tak tajuk entry kali ni?? Ilmiah giler...hehe. well... actually, I come out with the title by observing my very own lecturer... Mr.Gomez.
Yup...this is him... Try to observe this picture carefully.... You can see his passion on teaching.... Serius... kelas Mr.Gomez ni tak bosan langsung. But, maybe for certain people his class is somekind of 'childish'... (in which lots of classroom activities) but hey...this is his style... let him be... huahuahua....
Tengok ni betapa khusyuknyer rakan2 kuliah ku ini ketika kelas Mr.gomez..=)

Problems sometimes NOT SOLVED but DISSOLVED.... -Mr Gomez (21 Jan Wed, 12.00pm)
Me personally...suka giler dengan ayat ni.... Mungkin selalu sangat terjadi pada diri sendiri... Probs..masalah... kat mana2 pun ada... tepi jalan, atas siling... mana2 pun ada... Cuma berani atau tak... kuat atau tak untuk kita menempuhinya... Dan ayat yang paling klise dan selalu aku sendiri pakai.... "Biarlah waktu yang memperbaikinya semula" direct translation of "Let the time fix everything..." hehehe...

Haa... semalam juga... ada latihan dengan pianist.. Miss K orangnyer... ni ada pic AQ tgh practice... weeii...pics gue mana ya?? hehe...

5 comments:

SNHazlina said...

zaff in love dgn mr.gomez since the first day lagi..hehehhe...

syaida said...

tido ke ape...minah yang pakai baju ungu tu? dah la duk depan sekali...haish

SNHazlina said...

wahai syaida..adakah anda bercakap depan cermin? heheh...rasanya org yg pkai bj ungu tu sdg memakai name tag SYAIDATUL..sape la agaknye yer...

ZZ said...

huahuahua....

Ms. Nuur said...

Bagus, bagus. Aku suka nama aku di CAPITALIZED begitu :D banyak gamba curik aku tengok, dah jangkit dah, elok sangat la tu hehehe

Alamak, baru nak tulis pasal Mr. Gomez! Kenapa ko curi idea aku??? Woooh plagiat! plagiat! walaupun baru abstract sahaja idea, tapi aku kire ko plagiat juga!!