Monday, February 02, 2009

Ehh?? Terbeli kasut juga....hehehe..
"oooppss... this thing is paid using my suplementery credit card, my mum's account. Nak collect points katanya... Dun worry, later Along will pay back. ahaks!!"


A treat for myself.....


At last... yang dicita kunjung tiba, yang diidam telah pun menjelma... The very first thing that I bought immediately after the allowance is in... MY PINK DIGI CAM!!! Besssttnyeerrrr.... Hmm.. tak payahla nak pinjam kat orang lagi kan??

Somewhere underneath my heart, I am quite proud of myself. (Tak riaak tau..) Setelah, laptop compaq ku (bila acer hanya 2 tahun dh meletops), lepas tu 3 biji handphone2 ku, digi tal camera bulat yang lama...(korang ingat tak yg bulat tu??) dan yang ni yang baru... semuanya pkai duit sendiri tau... One satisfaction that is undescribable.....

Masa mula2 nak beli phone nokia 3310 lepas SPM dulu... (woit, boikot phone ni Yahud) aku keje kat 2 tempat, mula2 kat company ustaz (he thought me Pend Islam at SMKC) sekejap jek tak smpi pun 1 bulan, tp dpt gaji ikut hari...pastu dpt offer mengajar tadika Krista...(depan umah DCT yg lama...) Itu la pengalaman cari duit pertama.

Ada gak yg amaze, mcm mana leh savings beli sume ni... Well...2, 3 tahun lepas memang busy buat kerja part time, mengajar tuisyen malam2... (skang ni dh takde coz dh kat PJ) So, dpat la duit poket sikit... Antara sebab lain, maybe I am not the one who loves shopping that much. Tapi bila datang hormon nak shopping haru..... hehehe.

3 comments:

SNHazlina said...

pagi ni zaff kelihatan lebih tinggi dari biasa..ape maksudnye tu? hehehhe...

ZZ said...

Nak tau rahsia saya?? kunjungi la ke BATA skang....huahuahua....

idasm said...

congrat's... for yr baby pink digi cam... hehe.. lepas ni ctrace senanglah yea...