Saturday, April 11, 2009

Getaran Jiwa...


Free Emoticons For Your Blog
Me: Have you listen to CT's song that I e-mailed to you?
Karen the pianist : Aiyah!! I am so busy with my thesis... I'm not able to make the cord.
Me : Alaaaa... Karen... that Melawan Kesepian haa.. easy for me to sing one...
Pleaseeelaaaah.....
Karen...
Karen The Pianist : I'm so busy... I memang talak boleh punyer...
Me : If that so... Apa lagu you ada??
Karen The Painist : P Ramlee I know to play... Getaran Jiwa I know!!
Me : what???? Susahlaaa I mau nyanyi itu lagu.....
Karen The Pianist : I lower down the key... now test kasi tengok....
Me : Aiyaaaahhh!! Never mind laa.. I also dun want to be too demanding... Oklaaa... Follow
you
lah Karen....

Nampaknyer... tak kesampaian laaa hajat ku to sing DCT song Melawan Kesepian for my final vocal recital... huwwaaa.... So... this is the full list of the song...
  1. Sometimes A Day Goes By
  2. Till There Was You (ost Musicman)
  3. Getaran Jiwa (P Ramlee)
And I am speechless!!! Hmm... Peform jek laaa on the 16th of April nanti...


Done : Vocal theory Test and Issues in ESL Classroom Final Exam.Free Emoticons For Your Blog

Yet to come : 13 april = Mathematic's Final Test
16 april = Vocal Final Performance
18 april = ICT projects
4 may = Future Studies final exam

Anxiously waiting to finish all these up!!!!!! huhu....

4 comments:

idasm said...

cian zaff.. hajat tak kesampaian nak perform lagu dct yea...
walau bagaimanapun, k.ida ucapkan SELAMAT BERJAYA. Semoga kecemerlangan menjadi milikmu....

Fairuz Selamat said...

ala siannye.. zaff.. sempat lgi ni zaff... apa kata zaff jumpe sape2 budak kelas ygg reti, then suh dia tulis simple cord je.. lgu melawan kesepian tu senang jek cord dia....

tp still lgu getaran jiwa tu pun bagus....

lgu org lagi mengarut tau.. waaaa

ZZ said...

thanks kak ida for the wish.... Tak sabo nak abiskan sume seksa nih... huhuhu...

fairuz: tula.. tp rasa tak best kalau sesuka dan sesedap rasa nak mintak org buatkan cord... sebab sumer org bz... huhu... takpolaa.. redah jek.. lambat laun abis jugak seksa nih... cuma gred jeklaa ntah pape jek.. huhuhu... berserah...

haziq-amsyar said...

akak zaff, good luck ye!! do your best & all the best to you!! moga lepas nie akak zaff boleh jadi artis baru SNP..hehehe..